00:23 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت هر کیلوگرم مرغ

قیمت مرغ در ارومیه پرواز کرد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی و مواد گوشتی ارومیه گفت: قیمت مرغ در بازار ارومیه با 20 درصد افزایش با قیمت هرکیلو 10 هزار و 100 تومان به فروش می‌رسد.
مرغ ارزان شد اما هنوز گران است!
پایگاه خبری راد: قیمت گوشت مرغ که روند صعودی داشت و تا کیلویی ۳۰۰۰ تومان بیشتر از نرخ مصوب ۸۲۰۰ تومانی فروخته می‌شد، دو هفته‌ای است که روندش معکوس و نزولی شده که علت آن افزایش تولید است. اما با وجود اینکه افزایش عرضه باعث افت قیمت شده، هنوز این محصول حدود هزار تومان بیش از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار فروخته می‌شود.
گول مرغ‌های آبکی را نخورید!
پایگاه خبری راد: با اینکه هر کیلو مرغ ۸۱۷۵ تومان نرخ مصوب دارد، قیمت‌های بازار بیش از این است؛ هرچند که اندکی کاهشی شده که مدیرعامل اتحادیه مرغداران دلیل اصلی آن را عرضه مرغ‌های درجه سه توسط دلالان اعلام کرده و می‌گوید این مرغ‌های آبکی، به ظاهر ارزان هستند در صورتیکه ایرانی‌ها سالی ۳۰۰۰ میلیارد تومان مرغ‌های درشت و درجه سه می‌خرند.
"دان" هم عامل گرانی مرغ نیست!
پایگاه خبری راد: درحالیکه مرغداران یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ را افزایش قیمت خوراک طیور می‌دانند، رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان می‌گوید خوراک طیور در ماه گذشته نهایتا پنج درصد افزایش قیمت داشته و افزایش ۲۳ درصدی قیمت گوشت مرغ را توجیه نمی‌کند. به اعتقاد وی، کاهش تولید گوشت مرغ عامل گرانی این محصول بوده است.
قیمت حداکثر هر کیلو مرغ ۸۲۰۰ تومان اعلام شد
پایگاه خبری راد: طبق تصویب ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ با ۹ درصد افزایش قیمت، حداکثر باید ۸۱۷۵ تومان فروخته شود اما در بازار مصرف بیش از کیلویی هزار تومان گران‌تر از نرخ مصوب عرضه می‌شود که رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی می‌گوید قیمت‌های تصویب شده مورد تایید مرغداران نیست و آنها هیچ دخالتی در تعیین آن نداشته‌اند.
صفحه قبل | صفحه بعد